Frida Charpentier

Västrafik är samma skit som sj :@

Publicerad 2011-03-01 19:09:33 i Min vardag,

Ahh vad jag är galet sur på västtrafik, linjen 90 är fan sen hela jävla tiden och idag förväntade jag mig inte riktigt att behöva vänta på bussen i 30 min klockan 6 på morgon. Fick sprinnga över vägen och hinna med andra bussen mot motsatt riktning för att byta på frölunda tog. Då ser jag att buss 90 mot jobbet avgår den tiden som var "Nästa" tid på tabellen. Kännde dem att dem kunde hoppa över 05.47 rutten eller? Idag var andra dagen i rad som dem var sena samma tid, flera dagar förra veckan fick vi stå och vänta, o vänta, o vänta men ingen buss som kom. Även när jag skulle hem idag så var linje 90 sen med 12 minuter. Vad är det för fel på 90 bussarna?????


Såhär tycker jag om Västrafik idag!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela