Frida Charpentier

Ångest!

Publicerad 2011-03-09 18:43:09 i Min vardag,

Jesper ringde precis och undrade om jag skulle med och träna, svarade ja och när vi lade på så ångrade jag mig ordentligt. Jag borde följa med men orkar inte + att jag känner hur den där känslan och humöret närmar sig som egentligen inte borde finnas. Ni vet den där frustrationen som kommer när man inte kan bestämma sig samtidigt som man vet vad man borde välja. Låt mig få gå och bädda ner mig under täcket istället!

Känner att jag vill ha en lugn kväll med mys i soffan och inte en massa träning som slutar med kurrande mage och en jobbig dusch efterråt. Om man sluppit det där sista så hade jag glatt följt med men istället ska jag grina framför tvn för jag har just nu världens PMS.....

Nu ska Tarzan få sig en liten kvällsprommis i sin nya regnoverall och jag ska slänga sopor :)
Natti.

Ps. har gjort en kategori som heter "Hatade VästtrafiK" nu som kan bli väääldigt intressant att följa Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela