Frida Charpentier

Uttråkad till 1000 :/

Publicerad 2011-01-14 22:05:34 i Min vardag,

Sitter och är sjukt uttråkad, hungrig och sällskapssjuk! Det skulle inte sitta helt fel med en galet bra film, tända ljus, en bit mat och Jesper bredvid mig! Vet ni vad jag kallar det? Jo fredagsmys, men just nu har han andra planer på gång. Som att utforska alla knappar och menyer på den nya tvn...behöver jag säga mer? Det kommer bli en tråkig och hungrig kväll framför datorn och i morgon ska jag spöa honom i box...

Snackade lite med Vicki innan om söndag, kom fram att dem skulle behöva en ny medryttare i stallet. Skit kul tyckte jag och är jätte intresserad, dock ligger stallet i Kungsbacka :/ Meen jag har ju faktiskt både körkort och bil så whats the problem....

Nu ska jag jaga hunden runt lägenheten och skälla ut honom för att han skäller på grannarna :P

Kommentarer

Postat av: vonskareng

Publicerad 2011-01-21 21:50:12

hahah ojoj ny teve och allt. då lär han va upptagen me den hela kvällen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela