Frida Charpentier

Trisst humör!

Publicerad 2011-01-09 12:49:00 i Min vardag,

Någon mer än jag som blir riktigt nere när det är tråkigt väder ute? Jag som kan hitta på så mycket under dagarna i vanliga fall men så fort det är regnigt och jävligt blir jag bara så trött. Visst är det mysigt att sitta i soffan och gosa med Tarzan till någon bra animerad film men inte hela dagen. Jag blir så rastlös efter ett tag men orkar ändå inte göra något. Det slutar med att jag går Jesper på nerverna när han kommer hem från jobbet och att vi sitter och är griniga på varandra i soffan resten av kvällen. Jag vill att all is på vägar och gångvägar ska försvinna så att jag kan gå en massa långpromenader varje dag. Jag struntar i om det monsunregnar hela dagen, jag älskar mina gummistövlar (Inget dåligt väder bara dåliga kläder). Ge mig vår och sommar nu!!!

Jag tror att jag ska gå till gymmet, eller? Tanken är bra men så fort jag tittar ut genom fönstret så är det något som säger mig NEJ FRIDA, DET ÄR BLÖTT, KALLT OCH HALT UTE!!! DU VILL INTE GÅ UT!!!! Ahhh vad ska jag ta mig till idag????

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela