Frida Charpentier

Skärpning...måste blogga oftare!

Publicerad 2011-01-22 11:03:43 i Min vardag,

God morgon på er!
Solen skiner, det är -0,8 ute och jag är ledig. Gud så skönt det är. Denna veckan fick jag äntligen vara med om hur en "vanlig" arbetsvecka ser ut med tider som 9-15.30 och 6-14. Men det jobbiga var att jag blev sjukt trött på eftermiddagarna, somnade i soffan flera dagar så det blev inte så mycket gjort här hemma. Men det är det man har helgen till va? :P

Dagens planer är följande:
Rasta hunden
Äta frukost medans jag tittar på tv
Städa
Tvätta
Träna (om ork finns)

Ska försöka få in några kort på vardagsrummet också eftersom att det är klart. Dock så ligger det 3 meter långa hyllplan till garderoberna i hallen mitt på vardagsrumsgolvet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela