Frida Charpentier

Rastlös!

Publicerad 2011-01-23 22:13:46 i Min vardag,

Usch vad rastlös jag känner mig. Kan inte sitta still alls och så har jag jätte ont i magen :( Men jag kan glädja mig åt att jag har lyckats få med mig Jesper på Gbg Horseshow den 24 feb. Det trodde jag aldrig haha. Ville hellst gå på lördagen då Micha skulle dit men det tyckte han var för dyrt för att lägga på en massa hästtittande. I morgon måste jag nog ut och göra något för att inte dö i rastlöshet... Måste hitta en födelsagspresent till min lilla pärla som fyller 5 år på torsdag. Vi ska hem och fira henne över helgen och då ska jag självklart in på Gekås en sväng :D


Bild hittad från google...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela