Frida Charpentier

Nytt tuggben

Publicerad 2011-01-24 13:49:32 i Tarzan the dog,

Nu har jag varit och handlat lite till min Chili corn carne som jag ska laga ikväll. Blev även ett nytt tuggben till tarzan. Under tiden jag var och handlade började det att regna så jag blev på en aningen sämre gå ut-på-promenad-humör men jag är väl så illa tvungen ;) Hade hoppats att solen skulle komma fram idag men den hade inte riktigt samma åsikter som jag. Det ska väl vara så typiskt att det är pissväder bara för att man är ledig :/

Tarzan är så rolig när han leker, han har alla sina tuggleksaker på sin lilla pall där han ligger och gnager dagarna i enda. Då och då så puttar han ner dem på golvet och tittar först på leksaken och sedan på mig med huvudet på sne och jag lovar att hans tanke är "Hoppsan, vad hände där?!". Samma visa varje dag och han kan hålla på så i flera timmar. Han puttar ner leksaken, jag plockar upp den, han gnager för att sedan putta ner den igen osv...


Tarzans leksakskorg (hälften av alla leksaker ligger i resten av vardagsrummet)


Tarzans gnagarpall med alla hans leksaker, just nu ligger där 5 st!

Kommentarer

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-02-21 18:35:15

- awh vad söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela