Frida Charpentier

Nytt jobb =D

Publicerad 2011-01-14 18:50:46 i Min vardag,

Hejhej...
Hemma från jobbet nu eller ja vid 4, har inte orkat sätta mig vid datorn hehe
Har fått ett nytt jobba kan man säga, det är timmanställning på en lunchrestaurang här i Frölunda som heter Lilla Gränden. Det är ett supermysigt ställe, det är inrett så att det känns som att man sitter ute i en gränd och äter. Jobbade första dagen igår och det gick jätte bra och ännu bättre idag. Det är inte så svårt jag står i kassan, diskar, kokar kaffe och ser till att det ser snyggt och fräscht ut :) Jag trivs verkligen där och ska vara där ett tag framöver, hur mycket vet jag inte riktigt. Jobbtiderna är dem bästa, börjar runt 9 och slutar vid halv 3 mån-fre och är ledig helgen. Låter bra eller hur?!

Helgens planer ser ut följande...
I morgon ska jag och Jesper till gymmet och boxas vid 12 och efter det ska vi fixa sista fönstret i vardagsrummet och eventuellt garderoberna i hallen.
På söndag om vädret tillåter ska vi med Jespers jobbarkompis Vicki till hennes stall och rida. Guuus vad jag har saknat det så jag ser verkligen fram emot det och håller tummarna på att vädret blir bra och inte för kallt. Ska bli kul att se hur Jesper klarar av en runda i skogen hihi


Här är ett litet smakprov på hur det ser ut där jag jobbar. Detta är kassan!
Bilden är tagen från lillagranden.se

Puss

Kommentarer

Postat av: vonskareng

Publicerad 2011-01-14 21:19:20

gud vad roligt med box! och ååå ridning, hästar! längtar tills jag kan skaffa mig en egn häst :(



min vovve är en blandning mellan sheltie, powder puff och mellanpudel. en lurvlurvblandning! :D

Postat av: vonskareng

Publicerad 2011-01-14 21:22:15

gud vad roligt med box! och ååå ridning, hästar! längtar tills jag kan skaffa mig en egn häst :(



min vovve är en blandning mellan sheltie, powder puff och mellanpudel. en lurvlurvblandning! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela