Frida Charpentier

Nu händer det grejer!

Publicerad 2011-01-23 13:25:47 i Min vardag,

God middag!

Sovit gott? Jag har drömt en massa konstigt i natt då gårdagen var minst sagt händelserik. Det började med att Jesper lurade i mig att vi skulle åka och hämta en liten valp till helgen, inte så liten heller utan en rottweiler. Blev minst sagt chockad och trodde honom verkligen haha. Dumma mig...

Sak nummer 2 var att jag fick kontakt med en tjej som behöver hjälp med sin häst i Lindome. Ska åka och provrida henne på onsdag och jag hoppas, hoppas att hon blir nöjd med mig för den hästen var vacker som en ängel :D

Dessa två blandades in i en konstig dröm som slutade med att vi hade en rottweiler lika stor som en chihuahua som kissade i mina kökslådor och att jag flängde runt i hela gbg för att provrida en massa hästar! Fiint...

Idag har Jesper tvingat mig att måla garderoberna (Känner INTE för det) men är väl så illa tvungen! Snart dags för mat också, magen börjar knorra..Får slänga i mig lite av den äckliga lasgnen som jag lagade igår, inget som jag var särskilt haj på, aldrig mer lasagne på menyn!

Ha det bra så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela