Frida Charpentier

Måndag morgon

Publicerad 2011-01-24 11:24:55 i Min vardag,

Idag är det en bra dag, jag vaknade upp och insåg rätt snabbt att mina pms dagar var över för denna gången. Känner mig på väldigt bra humör och ser bara en massa positivt i det mesta. Kan ju inte bli bättre, har till och med kommit på vad jag ska laga för mat till middagen ikväll. Ska leta upp något recept på Chili gryta :D

Just nu sitter jag och fryser och nyser framför datorn, ute är det jätte dimmigt och jag tror det regnar lite, eller termometern säger att det regnar ute haha! Undrar vad jag ska hitta på mer idag? Jesper vill att jag målar garderoberna en runda till, hmm kanske ;)

Tarzan ligger nerbäddad i min rosa filt i soffan och sover. Han ska alltid lägga sig i den eller i mitt knä på morgonen när vi gått upp. Där ligger han fram till typ 13.00 innan han vaknar till liv. Nehe om man skulle göra honom sällskap en stund kanske!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela