Frida Charpentier

Leksugen hund!

Publicerad 2011-01-10 16:52:07 i Min vardag,

Det är su kul att leka med Tarzan efter att han har badat för han blir hel vild och det finns inga gränser. Han kutar runt som en liten iller och ska leka med allt. Nu tycker han att vi har lekt klart för nu har han rullat in sig i min filt i soffan igen och vilar.

Jag sitter och funderar på vad jag ska laga för mat till kvällen, kanske lasagne? Jag får leta runt lite på Matklubben.se och se om jag hittar några smarriga recept :) Nu ska jag torka mitt ny duschade hår och sedan sätta mig ner och skriva ett inlägg enbart om Tarzan med en massa info för er som är intresserade :)
Puss

Kommentarer

Postat av: vonskareng

Publicerad 2011-01-10 17:06:10

din vovve är URsöt! :D min är aaaningen lurvigare haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela