Frida Charpentier

Jobbdag

Publicerad 2011-01-03 18:02:54 i Min vardag,

Då var mitt lilla jullov över för denna gången, det var skönt att få vara ledig efter alla stressiga julbord. Har sökt lite jobb idag och hoppas på det bästa, måste bara påminna mig själv att skicka iväg ett mail som kan förändra min arbetssituation :) Hoppas inte det blir allt för länge ikväll, jag är ju van vid att dega i soffan fram till 00 och sedan somna gott i sängen...

På tal om något att så är vi klara med vardagsrummet nu, nästan i alla fall. Det är bara lite lister kvar men dem kommer nog dröja tills köket är klart eftersom det ska flyta ihop. Så nu har jag äntligen mitt vardagsrum tillbaka med soffan, tv:n och den mysiga mattan. Vi har möblerat om också så nu har vi Tv:n på väggen och fått stor golvyta mitt i rummet. Det är så underbart att ha fått lite utrymme och inte ha allt så bökigt.

En sak till, hade tänkt planera en utlandsresa i mars men har ingen reskompis, någon som känner sig manad att följa med? :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela