Frida Charpentier

Idag då?

Publicerad 2011-01-25 11:20:18 i Min vardag,

Jaja jag som ville till frissan idag men hon hade inte tider förns på torsdag buhuu så blir direkt efter jobbet på torsdag, lika bra eftersom jag jobbar nästan precis där. Jag klipper mig på Sportlife och eftersom jag har gymkort där så får jag 15% på klippning, asgött :D Betalar bara 350 kr tror jag och då är det värt att vänta tills torsdag haha.

Löning idag och man ska väl vara glad för det lilla man får?! Inte så mycket att hänga i granen om man säger så! Har försökt få tag i Jenny men hon ligger väl och sover ;) Hade tänkt dra med henne till stan. Får inte glömma att hämta ut biljetterna till Gbg Horseshow innan söndag!!!!!
Nu blir det lite frukost, tv och färgning utav ögonbrynen!


Jag bjuder på en lite halft eftebliven bild från i höstas!

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2011-01-25 23:14:28

varken wilda eller bubblan ser särskillt intresserade ut av dig? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela