Frida Charpentier

Gott nytt år...

Publicerad 2011-01-03 11:22:40 i Min vardag,

Har vari väldigt dålig på att önska mina vänner ett gott nytt år så här får ni en bamse hälsning från mig med en massa kramar i överflöd! Min nyår var jätte bra, jag och Jesper tog det ganska lugnt under dagen innan vi började göra oss i ordning inför nyårsfirandet hos Daniel och Lotta. Tarzan fick vara hos sina hundkompisar så han hade det jätte bra. På kvällen fick vi lite plockmat, dessert och bål, all mat och dryck var jätte gott och fint upplagt. Innan tolvslaget tog vi oss upp på något berg, ingen aning om vad det heter. Där kollade vi på raketerna men det var bara jag och 3 till som lyckades ta oss upp, dem andra firade in 12-slaget nere på parkeringen. Tyvärr var jag och Jesper på var sitt ställe just då. Det roligaste var när vi skulle ner för berget igen, med skumpa och glas i händerna fick vi åka pulka på fötterna sittandes på huk och gisses vad det gick. Det var så fruktansvärt halt pga plusgrader så hela Göteborg blev ju som en isbana iaf inne i stan. Här kommer lite bilder från kvällen :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela