Frida Charpentier

Chili corn carne!

Publicerad 2011-01-24 20:16:21 i Min vardag,

Mmmuuums, vilken god chili corn carne jag har lagat nu. Ska bara vänta in Jesper, koka lite fullkornsris och sedan kan vi gluffsa i oss för fullt! Blev så mycket så att jag även kunde frysa in ett par portioner :D
Under tiden jag väntar på Jesper så kollar jag på ett program på den nya kanalen 11. Det går någon dokumentär om en topplesmodell och hennes 14 åriga mamma. Mamman tycker att dottern ska operara brösten vid 16 års ålder, sminka sig en massa, sluta skolan och börja på en teaterskola. Tror ni dottern håller med henne? Nepp inte för fem öre. Hon vill absolut inte operera sig, inte ha för mkt smink och inte hoppa av skolan. Hon vill ju bara vara en vanlig tonåring som gör sina läxor och umgås med sina kompis. Helt knäpp mamma om jag får säga vad jag tycker!!!

Kommentarer

Postat av: lindshe

Publicerad 2011-01-24 22:13:10

Hej sweet! :)

Nu är dagens blogg vinnarna uppe!

Var det kanske du... :)? Om inte så får du gärna gratulera de som vann!

KRAM http://lindshe.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela