Frida Charpentier

Bil och snö kaos på parkeringen!

Publicerad 2011-01-07 18:41:21 i Min vardag,

Japp nu har det blivit kaos ute på vår parkering. Har suttit och väntat i några dagar på att det ska komma och här är det. Dem flesta bilarna sitter fast pga att dem inte har plogat bort snön där, så nu kör det runt 2 traktorer bland bilarna och försöker hjälpa dem som vill ha ut sina bilar haha. Synd att grannen kom med bilen idag annars hade dem säkert tagit bort snön på vår plats och 4 platser bredvid oss, men men vad ska man göra?! Synd att det är mörk ute annars hade ni fått bilder ;) hihi

Nu ser jag på nyheterna att det ska komma ÄNNU mer snö i morgon som kommer gå över i regn. Kan det inte bara sluta så att vi kan få sommar snart? Känner att jag är ganska färdig med snön för den här gången. Är kul första veckorna och över jul/nyår men sen kan den försvinna. Finns det någon som inte håller med mig så räck upp handen ;)

Hmm undrar om Jesper kommer in med bilen nu när dem gör enorma vallar framför alla parkeringarna när dem plogar områderna emellan. Spännande, spännande vi får se hur det slutar.

Nu känner jag mig som en av alla tanter som sitter i sina fönster och kollar vad alla grannar gör! Har ju inte så mycket annat för mig vid den här tiden på mina lediga dagar.

Kommer snart lite bilder från Björn Rosenström på Trädgårn i onsdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela