Frida Charpentier

Fikasugen!

Publicerad 2011-02-27 17:23:33 i Min vardag,

Åhh vad jag avskyr att vänta haha ska inte gå till spårvagnen förns om cirkus 1 timme och vet absolut inte vad jag ska göra tills dess. Jag har ju städat och gjort fint här hemma redan, finns dock en massa kvar att göra i garderoberna som jag inte riktigt känner för att ta tag i nu. Laga lite mat kanske, så att jag inte får världens sötsug när vi ska fika, det lär hända ändå men man kan ju förebygga lite. Vi ska visst till ett ställe som heter "Fröken Olsson" om jag inte minns helt fel, har aldrig varit där så ska bli kul att se vad dem har att erbjuda.
När jag ändå är inne på mat så är jag galet sugen på kålpudding, mums. Tror ni inte Jesper ratar mitt matförslag när det enda jag kan tänka på är kålpudding...Jag tror nog allt att jag ska gå och fixa det i alla fall. Man kan ju faktiskt plocka bort kålen ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela