Frida Charpentier

Bloggportal?!

Publicerad 2011-02-22 19:41:41 i Min vardag,

Jag funderar på att byta bloggportal helt för trivs inte på Blogg.se! Är det någon som har något bra förslag? Jag har kollat in Veckorevyn.se, Mondoblog.se och bloggportalen.se men vet inte vad jag ska välja. Bloggportalen går bort helt för att deras sida ser så j***a trisst ut så det står nog mellan Veckorevyn eller mondoblog men på den sistnämda tycker jag bara att det var en massa lättklädda, storbröstade blondiner som bloggade men läste på en blogg att hon trivdes jätte bra där. Har även kollat runt lite på Bloggtoppen.se.... Om ni bloggar vilken portal använder ni? :)
Puss

Kommentarer

Postat av: Linnea Gelfgren

Publicerad 2011-02-27 15:44:20

wordpress rekommenderas starkt av de som bloggar riktigt mkt.

Det kan jag tipsa om.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela