Frida Charpentier

Återgår som Stallpingla

Publicerad 2011-02-21 17:45:47 i Stallpingla!,

Idag ska jag äntligen återgå som stallpingla och under några veckors prov sköta ett super mysigt sto som heter Lindy! Hoppas att vi trivs med varandra och att allt klaffar perfekt, skulle vara helt underbart. Jesper ska med ikväll och hålla mig lite sällskap, kan ni fatta att jag har programerat om honom till en liten stallpojke?! ;) haha Han följer ju till och med för att kolla in Gbg´s Horse show på torsdag(heldag).  Wow wow wooow...

Idag har jag jobbat, öppnade vid 7 och kommer göra resten av veckan. Helt okej att börja så tidigt när man slutar 15.30 och har halva dagen till att göra vad jag vill. Det första jag gjorde idag var att försöka torka bort allt slipdamm från typ allt i hela lägenhetn. Slipade nämligen väggarna i hallen i söndags och nu är ALLT täckt av spackeldamm även om vi tejpade och plastade för så mycket som möjligt. Just det, dammsugaren gick sönder också, visst vi har haft den lite som skräpdammsugare nu under renoveringen men att den inte tålde lite damm var ju fruktansvärt synd för nu kan jag inte dammsuga alls tills Jesper köper en ny.

Nehe nu måste jag byta om, Jesper kommer snart och då är det raka vägen till Lindy♥

Kommentarer

Postat av: mcihaela

Publicerad 2011-02-21 17:49:07

äääntligen!

Postat av: ModelBea

Publicerad 2011-02-22 07:25:32

Var med och vinn NAULASH som ger dig längre ögonfransar inom en månads tid! Värde 1595 kronor!



Tävlingen hittar du här:

http://beich.blogg.se/2011/february/vinn-langre-ogonfransar.html



Lycka Till!

Kram Bea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela