Frida Charpentier

Lördag!

Publicerad 2010-09-25 11:55:37 i Min vardag,

God morgon,
Sitter här och väntar på att Jesper ska bli klar så att vi kan gå till frölunda torg och shoppa. MAlin är här också och vi har det super trevligt. Jag funderar på att köpa stövlarna från scorett idag samt en ny vinterjacka om jag hittar. Just det, gårdagen var ju super den också. Vi hämtade upp Malin och sedan körde vi till lager 157. Där hittade jag en lång hoodtröja, en längre tunn tröja samt ett armband. Efter det handlae vi tacos, käkade och satt o snacka i evigheter. Kom väl inte i säng förns vid 2 eller något. Nu åker vi och lämnar tasch och sedan direkt till torget och till kvällen blir det party :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela