Frida Charpentier

Hej svejs!

Publicerad 2010-09-30 09:58:26 i Min vardag,

Hunden är totalt galen, jag är trött och det är kallt ute...Great! Ne men ska snart bege mig mot min hundvakt och efter det blir det jobb på Odd. Får se när jag slutar, eventuellt hinner jag med att hämta Jesper på centralstationen i eftermiddag. Så skönt att han kommer hem igen, jag kan inte sova ordentligt på nätterna. Bara drömmer en massa konstigheter. Som inatt, då drömde jag att jag gick till frisören och innan hon ens frågat hur jag ville ha håret så klippte hon av det en bit över axlarna. Tror ni jag var glad sen när klockan ringde och jag hade mitt hår kvar?! :P


Bild rån 2008...En aningen kortare hår då än nu :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela