Frida Charpentier

God Natt

Publicerad 2010-09-09 00:08:09 i Min vardag,

Nu är jag hemma från jobbet och det gick lätt och smidigt ikväll. Fast det finns alltid något som är knas på Odd så heelt lugnt var det ju inte. Mycket bättre än igår i alla fall. Får se hur det kommer gå i morogn. Jag är först in och ska ta hand om all dukning och barförsäljning. Jag som inte har lärt mig den nya kassan , får se hur stor katastrof det kommer bli! haha

Tasch var så himla söt nu när jag kom hem, han kommer alltid fram till dörren och ska hälsa på mig och då passar jag på att gå ut en snabbis med honom och kissa. Me just ikväll var han väl för trött för att resa sig från sin säng så han låg kvar tills jag kom och hälsade på honom. Han låg på rygg och sprattlade som en tok och var helt vild. Han såg så himla rolig ut, som en skalbagge som hamnat upp och ner, fast en otroligt glad en!

Ne nu blir det sängen för mig, kanske lite tv. Är ganska trött så vi får se.
En ny dag i morogn så puss på er och sov gott :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela