Frida Charpentier

Tjoho...

Publicerad 2010-10-13 12:25:21 i Min vardag,

Har kommit hem från jobbet, har kollat lite bloggar, bokat tvättid och satt igång diskmaskinen. Känner mig på fixarhumör idag, får se hur mycket jag orkar fixa. Sov inte så många timmar inatt så känner mig inte särskilt pigg i bollen. Jag får ta en liten go fika med en kopp te och lite rosa sockerkaka :). Måste skyddspraya mina nya stövlar så att jag kan börja använda dem snart, annars lär det väl aldrig bli av. Det var grymt kallt idag på morgon, till och med minusgrader. Tänkte att det skulle bli varmare under dagen men än så länge har det inte blivit det. Nu ska jag vara lite social med min man♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela