Frida Charpentier

Tidig hemkomst!

Publicerad 2010-10-08 18:01:14 i Min vardag,

Fick precis ett samtal från min älskling. Han slutar 30 min tidigare och är hemma strax efter klockan 18. Det känns skönt att komma iväg lite tidigare än vad som var tänkt. Fast sen ska man alltid lägga på 30-60 minuter när vi ska iväg för av någon anledning blir vi ALLTID sena haha. Men bättre sent än aldrig, eller hur? ;)
Helgen kommer bjuda på en massa bus och lek med Filippa, en dejt med Josefin (som jag saknar otroligt mycket) och en tripp till Gekås. Ska handla lite shampo o liknande, kläder och annat kul till Tasch och så ska jag kolla på gardiner och annat fint till lägenheten :)
Nu måste jag packa ner det sista
Have a good evening♥

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-08 19:31:22

Hoppas ni får en bra helg! Jag som ska till Gbg en sväng i helgen kaaanske . Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela