Frida Charpentier

Sova? Ja tack!

Publicerad 2010-10-06 14:17:05 i Min vardag,

hejhej,

Gisses så trött jag är, det kan inte vara mänskligt alltså. Fast går man upp klockan 05.00 så får man vara det tycker jag. Vill inte gå och lägga mig för om jag somnar så sover jag lääänge och kommer därför inte kunna sova ikväll. Vilket resulterar i att jag kommer vara ännu tröttare imon. Håll ut Frida, you gonna make it!

Jag får ju inte glömma, det var Desperate Houswives igår kväll och Wawawaaaa så bra. Som jag hade längtat efter det och gud vad jag längtar tills nästa tisdag haha. Ne ni nu får ni klara er själva för jag slappa framför tv:n och äta lite mat :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela