Frida Charpentier

Skynda, skynda *PANIK*

Publicerad 2010-10-19 10:51:37 i Min vardag,

Klockan 1 kommer Patricia och jag måste hinna diska och städa lite + att jag är superstressad över att jag inte har börjat packa. Väskorna är inte ens uppe från källaren, hur ska detta gå i morgon, tur att jesper är ledig så att vi kan ägna dagen åt enbart packa och fixa :) Fast känner jag oss rätt kommer jag springa runt som en dåre och skrika och stackars jesper kommer ta det lugnt och typ ignorera mig tills jag blir vansinnig haha...

Lilla hunden ligger i soffan är och inte helt nöjd med att byggarna borrar i väggarna i trapphuset. Framför allt inte när dem sitter utanför dörren och det låter som att det håller på att bryta sig in! hehe

Nu måste jag skynda :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela