Frida Charpentier

Make-Over!

Publicerad 2010-10-05 11:23:14 i Mode & skönhet,

Igår hade jag en liten make-over med mig själv, jag färgade ögonfransar och bryn bruna. Blev ganska bra faktiskt men var meningen att jag bara skulle färga fransarna men så övertalade jesper mig att färga brynen också och jag måste säga att det blev bättre än förväntat. Färgningen köpte jag på H&M för 95 kr och jag tog den brun/svarta färgen. Prova inte färga fransarna själva om ni inte är duktiga på det, jag fick hela tiden i ögonen och grät som ett litet barn då det svider otroligt mycket. Sedan fick jesper rycka in som skönhets medhjälpare och det gick mycket bättre hehe. Här har ni resultatet.



Hur tycker ni att det blev? Såg också när jag tog bilden att jag har väldigt fet och oren hy och det botade jag med en ansiktsmask från Neutrogena. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela