Frida Charpentier

Lekdag

Publicerad 2010-10-19 09:29:25 i Min vardag,

God morgon! Idag var jag uppe väldigt tidigt på en ledig dag. Klockan 8 tog jag och Tasch första morgon promenaden. Jag har börjat sova riktigt dåligt, vaknar flera gånger under natten och vaknar tidigt utan att kunna somna om. Jag tror det är resfebern som har slagit till. Har mått konstigt i magen och kännt mig lite illamående, precis så som man känner innan man ska åka fritt fall, gå på dejt eller göra något annat nervöst. Idag ska jag försöka göra det jätte fint här hemma, byta lakan i sängen osv. Jag vill att det ska vara fint och fräscht när vi kommer hem igen :) Sedan ska jag träffa Patrica, meningen var att vi skulle gå på en promenad men jag tror vi skippar den då vädret inte är så mycket bättre än igår. Det får bli lite mys inhomhus istället, vi bestämde att vi skulle baka äppelpaj och vaniljsås :D Äntligen haha...
Just nu sitter jag och dricker mitt te som blev kvar från frukosten, det med kanel och lime. Helt underbart gott och höstigt tycker jag. Jesper har gått till jobbet och Tasch sitter i soffan och tittar ut genom fönstret! Nu ska jag nog gå och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela