Frida Charpentier

Idag är jag trött...

Publicerad 2010-10-14 12:04:54 i Min vardag,

Hejhej,
Gud så sliten jag känner mig idag, jag får absolut inte sitta uppe så länge på kvällarna när jag ska upp klockan 5 dagen efter. Kan faktikst kolla på allt dagen efter när jag ändå inte gör något vettigt ;)
Är hemkommen från jobbet nu, kokar lite ägg och tevatten till vår mysfrukost(nr.3 för mig idag haha). Efter att vi har stoppat i oss lite mat skall vi ta en långpromenad ner till havet i det härliga, soliga höstvädret. Får se om min rygg pallar det, har börjat få ont i höfter och svank när jag är ute och går långpromenader även om jag har ordentliga skor på mig. Känner mig som en sliten gammal tant.
Nu blir det goda räkmackor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela