Frida Charpentier

God Natt

Publicerad 2010-10-07 21:48:29 i Min vardag,

Det blir ingen sen kväll för mig även om jag råkade sova sådär 5 timmar innan idag. Kan ha lite svårt för att somna men vilken tur att vi har en TV i sovrummet och en liten gosig hund att mobbas lite med. Dagen har varit ganska lugn, jag har sagt upp mig från mitt ena jobba (det på hotellet) för att sattsa extra mycket på serveringsjobbet till jul. Funkar inte att ha 1 kvällsjobb och 1 morgonjobb när jag behöver så mycket sömn för att funka som människa hehe. Det känns väldigt bra och mindre stressigt...På väg hem från jobbet på hotellet idag var det lite kö på ett ställe där det oftast flyter på bra med trafiken vid den tiden på dygnet. Funderade lite på vad som hänt och till sist kom vi fram till en trafikolycka. Jag tror det hade smällt ganska nyligt men jag vet inte. Fanns inga räddningsbilar på plats och det verkade ganska "lugnt" om man säger så. En taxibil hade fått en stor Mitsubishi i baken och var helt kvaddad, den andra bilens front var också ordentligt intryckt så det måste ha varit en ordentlig smäll. Stod dock inget om det på GP´s hemsida, hattida bara 711 andra artiklar om trafikolyckor i Gbg idag.

Nu mina vänner blir det sängen för min del. Kram på er♥
Jag 2008 på Östra stranden i Halmstad. Jag och Emme hade varit och hämtat en dammsugare i stugan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela