Frida Charpentier

Dubbel ledighet!

Publicerad 2010-10-05 11:38:50 i Hem, inredning & renovering,

Både jag och Jesper var lediga i måndags, ganska ovanligt. Antingen jobbar han eller så jobbar jag. Visst vi har hela dagen på oss tillsammans när han är ledig och jag jobbar frukost (eftersom jag oftast slutar runt 11.00 på vardagarna). Men det är inte ofta vi får ligga och morna oss i sängen tillsammans eller äta härlig frukost samtidigt. Gårdagen bjöds då på en lång sovmorgon, god frukost, höstig morgon promenad och en massa fixande i lägenheten. Vi bar ut den gamla kyl/frysen till hallen (ligger ute på blocket nu och hoppas den försvinner i veckan) flyttade bort Tasch´s pall dit kyl/frysen stod så nu känns vardagsrummet väldigt mycket större och luftigare. Jag plockade även bort en massa ljuslyktor från några av våra fönster så att det inte ser så plottrigt ut samt satte upp dena fina, hängande ljuslykta som jag fick utav mormor i födelsedagspresent. Nu har vi det så fint det bara kan bli här utan renovering ;)



Söt eller hur? :D Mormor vet precis vad jag gillar för något! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela