Frida Charpentier

Back in business!

Publicerad 2010-10-05 11:08:33 i Tarzan the dog,

Här har ni mig igen efter helgerns bravader. Inte för att jag har hunnit med mycket, har mest vart jobb och sova! Men nu är det lugnt och fridfullt igen haha. Vill ni förresten veta hur det såg ut i vår hall i lördags när jag kom hem? Om jag säger såhär, brevbäraren måste ha blivit skrämd för livet och sagt upp vår portuppgång!



Detta skall föreställa Frölunda Tidningen som vi får hem varje lördag förmiddag. Tyvärr fick vi aldrig chansen att läsa den haha. Låg ett brev från blodgivarna Droppen också som hade fått sig ett litet tugg i ena hörnet, tydligen så var tidningen mer intressant! Kommer komma en drös fler inlägg under dagen för att komma ifatt allt som hänt här så håll koll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela