Frida Charpentier

Äppelpaj & varm vaniljsås...

Publicerad 2010-10-16 14:32:14 i Min vardag,

Hej hej hallå
Hur mås det där ute idag? Det är finfint med mig och Tasch idag. Jag sitter och roar mig över att Tarzan förtvivlat försöker sätta på sitt gossedjur(en stor groda) utan att lyckas så bra. Det är fantastiskt roligt att titta på måste jag säga haha. Idag har jag jobbat som vanligt och i morgon är sista dagen på hotellet. Jag och Patricia skall ha mysfrukost innan jag börjar och hon åker hem. Vi går ju om varandr eftersom hon jobbar natt och jag frukost. Det ska bli riktigt mysigt + att vi får goda muffins på söndagar ;)

Jag vet att jag tjatar om äppelpaj och varm vaniljsås men jag har fått abstinens, jag MÅSTE ha det nuuu. Enda problemet är bara att jag orkar inte gå och handla äpplen så jag får skylla mig själv! Nu ska jag i alla fall diska sen får vi se om det blir någon paj eller inte. Puss


Bilden är från Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela