Frida Charpentier

05:46

Publicerad 2010-10-08 05:51:46 i Min vardag,

Måste börja med att berätta vilken sjuk dröm jag hade inatt. Jag drömde att jag var gravid och skulle föda vilken sekund som hellst. Jag låg inne på BB tillsammans med min kompis som fick barn för 1 år sedan som i min dröm skulle ha barn samtidigt som jag. Det konstiga var att varje värk var så verklig och jag tror jag vaknade flera gånger under drömmens gång. Jag kanske hade magknip inatt? Men i alla fall, när det var dags att ploppa ut ungen så var inte Jesper där utan på jobbet så skulle ringa honom så att han kom dit. Men självklart fick jag inte tag på människan. Det slutade med att jag låg i en säng med en bäbis och Jesper kom inspringandes genom entren Hahahaa. Sjuk dröm...Nu måste jag borsta tänderna och sedan gå till jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela