Frida Charpentier

1a advent!

Publicerad 2010-11-28 15:06:38 i Min vardag,

Hjälp, vart tar tiden vägen? Det är redan första advent och om 3 dagar är vi inne i december. Jag som inte har börjat köpa julklappar än. Ett litet steg in i julen är påbörjat idag, nämligen julstädningen och när jag är klar med den så ska all julpynt upp :). Det värsta med julen i år är att jag har ingen aning om vart jag ska sätta julgranen. Förra året hade vi den bredvid soffan i ett litet hörn. Men nu har vi ju möblerat om + att vi har Tarzans bur i vardagsrummet. Eventuellt får granen stå i hallen (som är större än vad vi behöver) eller så får vi flytta buren. Skulle vara ganska perfekt att ha den i hallen för det är alltid så hemskt mörkt där. Lite efterbilder kommer senare (om det blir fint vill säga) ;) haha Men nu vill Taschen gå ut och kissa så får klä på mig ordentligt och gå en sväng med honom :)
Puss


Lillasyster på julafton 2009 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela