Frida Charpentier

Wohoo ett inlägg!

Publicerad 2010-05-14 17:21:51 i Allmänt,

Japp ni läser rätt, ett helt sprillans nytt inlägg! Det kommer nog att bl ett långt ett om jag ska få med allt sen senast. Så ni med allt för kort tålamod kanske inte borde läsa?! Elller?? Jo klart ni ska.

Det enda jag kan komma på just nu är ju Sthlm och Lady Gaga som var riktigt kul. Härligt sällskap, en fruktsnavärt bra konsert och lagom alkoliserad utekväll. Vi började med en lång bilresa från Göteborg till Stockholm och väl på hotellet blev det lite stressigt men vi kom iväg och missade som tur inget. Lady Gaga var grym och jag har fått så mycket mer respekt för den kvinnan efter detta och tycker nu att hon är riktigt grym. Utekvällen började inte så bra då vissa inte fick komma in pga för mycket alkohol enligt vakterna. Kunde ju diskuteras i vissa fall haha men till slut kom vi in, men inte tillsammans, slutade nog med en gruppdelning på 3. Jag, Jesper och Calvert hamnade iaf på Grodan efter många om och men. Ett häftigt ställe mitt i ett köpcentrum typ. Hade skit kul där inne och runt 3 tiden stack vi hem till hotellet. Dagen efter var det slapp på stan och jag inhandalde 1 hel bikini, 1 bikini överdel och ett par flippflopps :)


Nå vad tycks? =D

Nä nu orkar jag inte skriva mer, kom på en massa annat som jag ska göra nu, som att sjunga, kolla tv klipp på datorn och så ;)

Fler bilder från Sthlm och Gaga kommer upp senare :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela