Frida Charpentier

Tisdag!

Publicerad 2010-05-18 11:11:19 i Allmänt,

Vilken morgon jag har varit med om. Jag vaknade klockan 08.30 av att jesper rusar upp ur sängen och skriker "FRIDA, upp med dig, du måste gå upp, FRIDAAA". När jag öppnar ögonen ser jag en hysterisk Jesper springa runt i lägenheten och skriker på mig att jag måste skynda mig upp. Första tanken är att jag är sen till jobbet (väldigt konstigt eftersom jag börjar 19.30) Andra tanken är att det brinner eller något liknande men inget som jag kommer på verkar tillräckligt vettigt för att vara sant så på väg upp från sängen frågar jag vad som står på och då var han bara sen till sin kiropraktor och ville att jag skulle köra honom. Det slutar med att han själv kör, jag åker med, han kommer i tid och jag får sitta i 45 min och vänta på att få komma hem igen. Nu har jag ätit frukost och vet inte riktigt vad dagen ska ha och erbjuda mig. Har ni varit med om något liknande på sistonde?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela