Frida Charpentier

Regnet det bara öser ner :(

Publicerad 2010-05-15 11:39:51 i Allmänt,

Ja tyvär så är det så tråkigt och ännu värre är det att mitt busskort har gått ut så att jag måste springa runt i regnet och leta upp ett ställe som laddar på det. Tycker att det är idiotiskt att inte OKQ8 hos oss gör det :@

Har bokat biljetter till Sthlm nu iaf och vi kommer åka buss upp dit med Buss4You. Platserna ser helt gudomliga ut att sitta i, gratis internet och eluttag. Bra då kan man ta med datorn haha. Men det som kommer att vara min bästa vän är nog fika automaten (a). Ser faktiskt fram emot att åka buss med all denna lycks, lite annat än att bila eller ta dem där hårda tågen. Det är inte länge kvar tills vi åker och inte alls långt kvar t ills jag fyller 20 år. Systemet here I come ;) Hittade lite bilder på bussen!



Bussen bakifrån!



Platserna! Visst ser dem härliga ut?!

På måndag ska jag åka till Elgiganten och köpa nya lurar så att jag kan lyssna på musik och kolla film hela resan :D

Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela