Frida Charpentier

Nya bullar på bloggen!

Publicerad 2010-05-18 14:46:40 i Allmänt,

Vilken härlig dag, efter Jespers otroliga väcknings teknik idag är jag fruktansvärt pigg. Solen skiner och jag mår prima. Jag fick nys om en blogg som jag föll pladask för. Det är en tjej som heter Sofie Lindberg som skriver mycket om hennes träning, mat och kroppsfixering. Jag fick direkt motivationen att gå och träna efter 3 1/2 veckas uppehåll och det känns jätte skönt. En nystart inför sommaren och med hjälp av hennes blogg kommer jag kunna hålla igång och inte tappa suget.

Jag har själv funderat lite under mitt träningspass på att själv börja skriva lite om min träning och matvanor här för att kunna hjälpa till och ge motivation till andra. Det blir 100 ggr så roligare när man kan hjälpas åt. Därför ska jag införa idag en "Dagens träning" och "Dagens matintag" här på bloggen för att själv hålla koll på vad jag stoppar i mig och hur mycket jag rör på mig samt som en liten veckosedel för som ni också kan följa.
1-3 är hur mycket jag jag ansträngt just dem musklerna, 1 är lite, 3 är mycket.
Så här kommer bloggens första

Dagens Träning!
Powerwalk till gymmet
15 min PW på bandet
Rumpa/lår 3
Mage 1
Biceps 2
Triceps 2

Dagens Matintag!
Frukost; Ostfralla med tomat, VaniljYoghurt, The och Apelsin juice!
Lunch; Korvstroganoff med ris och grönsaker!
Mellanmål; Nyponsoppa!
Middag; Vad jobbet har att erbjuda! 

Ha det bra!♥

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-05-18 18:35:58

Smart skala det där med hur mycket man ansträngt musklerna.. då känner (å tänker) man ju verkligen efter hur mycket dom fått jobba :) gilla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela