Frida Charpentier

Nåja

Publicerad 2010-05-17 13:56:04 i Allmänt,

Denna dagen blir nog inte som jag hade tänkt mig. Jag har städat och gjort väldigt fint hemma och håller på med maten så det ska jag inte klaga på. Men resten som skulle gjorts idag blir nog inte av. Vi får se hur mitt humör ligger till efter att jag har ätit. Jag är ju ledig idag och det är så fruktansvärt skönt att bara sitta hemma och slippe stressa för att man ska iväg till jobbet senare på dagen. Jag kanske är den som minst ska klaga då jag inte har ett särskilt stressigt jobb schema men ändå ;) haha

Ett måste idag är i alla fall Elgiganten, annars får jag inte mina lurar till resan och det kan jag ju inte vara utan. Vad ska man annars göra på en buss i 6 timmar?

För er som inte vet så ska jag och Jesper till Sthlm på fredag och kommer hem på söndag. En härlig romantisk spa helg väntar. Och rummet låter ju inte helt fel det heller.

"Våra Executive rum är inredda i en klassisk modern stil i färgerna rött och rosa. Rummen har platt tv, trådlöst gratis internet, parkettgolv, badrum med golvvärme och badkar. Det finns flertal fönsterpartier och en fransk inglasad balkong från tak till golv."





Jag lääängtar :D  haha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela