Frida Charpentier

Härlig sovpaus!

Publicerad 2010-05-21 09:52:35 i Allmänt,

Vaknade precis efter att sovit i nästan 2 timmar. Riktigt skönt att könna sig utvilad men jag gillar inte när man vaknar och man känner att man vill gå och lägga sig i sin säng och sova 10 timmar till. Nu är vi i Linköping och har bytt chafför. Den nya mannen som kör och en otroligt skön kille. Sitter och berättar om Linköping, gick och frågade alla om allt var bra och så vidare haha. Orkar inte ha honnom sitta och tjata resten av vägen till Sthlm. Klockan är nu 09.45 och vi har 3 timmar kvar, jag vill vara framme nu. Inget jobbigt eller konstigt har hänt under resan hittils, så jag har inte så mycket att berätta om det mer än att i början blev det ordentlig imma på rutorna så chaffisen fick sitta och torka med papper och vingla fram på vägen. Inte riktigt något som jag gillar men som tur så gick det över efter att han hade brassat på med 100 grader varmt.
Mer update lite senare :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela