Frida Charpentier

Buss4You!

Publicerad 2010-05-21 06:05:43 i Allmänt,

God morgon alla underbara!
Har ni sovit gott? Den lilla stunden jag fick sova i natt var väldigt bra, gick upp klockan 03.30 och nu är vi på väg mot Sthlm. Otroligt skönt med internet ombord och jag känner att detta kommer bli en kort bussresa. Jag tror dock inte att jag kommer kunna sova på bussen då det är alldeles för mycket ljud här. Kan gå om jag är otroligt trött men då finns risken till att jag kanske snarkar haha. Då kanske ni undrar hur bussen är? Jo den är lika go och härlig som den ser ut att vara på bilderna. Jätte trevlig chafför, mjuka goa säten och ett fungerande internet. Jag kommer inte att ladda upp några bilder under bussresan då det är för lite utrymme att handskas med, så det får ni stå ut med till senare idag.

Jag har fått höra att det är Rix Fm Festival i Sthlm idag, kanske blir en sväng dit faktiskt. Det skadar ju inte att få lite live musik i öronen. Men det blir ett senare problem. Nu ska jag nämligen kolla på lite TV program som jag missat under veckan som gått.

Innan jag glömmer det, jag är väldigt nyfiken på vilka ni är som läser min blogg. Hade varit kul om ni ville lägga in en kommentar med namn, ålder och ort! Då har ni ngt att göra tills nästa update!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela