Frida Charpentier

Tuudeluuu

Publicerad 2010-03-31 13:48:46 i Allmänt,

Sitter här hemma och orkar inte göra allt för mycket. Skulle behöva tvätta en maskin med tvätt men det orkar man ju inte. Kanske att jag orkar efter att jag har ätit. Är jag hungrig då går kroppen i strejk och jag vägrar att göra något alls. Någon mer som känner igen sig? 
Det är så fruktansvärt trisst när det regnar ute, jag saknar solen från igår och det hade varit underbart att få gå ut på en lång promenad. För att pigga upp mig själv så kollar jag på lite sommarbilder från förr och tänkte ge lite smakprov på vad komma skall. Härligt va?!


Jag och Jespers kompis hund i Luleå förra sommaren!


Jag på balen förra året!


Och till sist jag och min älskling i sommras♥

Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela