Frida Charpentier

Träna!

Publicerad 2010-03-06 09:52:59 i Allmänt,

Nu ska jag alldeles strax springa iväg till Sportlife och träna Bodypump. Har inte varit så aktiv under dessa 2 veckor som jag hade planerat men nu ska det komma igång igen.
När jag kommer hem sedan ska jag städa och tvätta lite, är fruktansvärt dammigt här och en enorm mängd av mitt hår ligger också och skräpar på golvet. Tro det eller ej men jag har börjat tappa mycket hår igen, att inget ska fungera som det ska för mig.

Jag gjorde ju om min design för ett tag sedan men det sa inte klick tyvär så jag tänkte att eftersom jag har så mkt tid över idag så ska jag fixa den och lägga ner mycket kärlek så att den blir otroligt snygg. Lika rosa och pampig som jag! ;)

Nu ska svetten flöda, ses snart!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela