Frida Charpentier

Tisdag eftermiddag

Publicerad 2010-03-30 18:37:59 i Allmänt,

Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp idag. Först var jag en runda på gymmet, ett underbart pass idag med 20 minuter sol, 40 minuter band och 1 timmes styrka. Det kändes i kroppen efteråt kan jag säga. När jag kom så åt jag och sedan fick jag ta en snabb dusch och fix för Jesper ringde och tyckte tt jag skulle åka in till Fiskebutiken och köpa öringsdrag till honom. Varför inte liksom, vädret kunde inte vara härligare och jag slapp sitta hemma och feta mig. När jag ändå var inne i stan gick jag in en runda på Kicks och kunde självklart inte låta bli att köpa ett nagellack och nagellacks bortagning (A). Färgen var typ hallonrosa och sjukt snyggt. Passar fantastiskt bra ihop med min nya ring!

Är det någon mer än bara jag som tycker det suger att dem tagit bort "Desperate Houswives" ikväll? Det är ju det som förgyller tisdagarna på veckorna. Aja det är ju bara att hoppas på att man inte jobbar kväll nästa tisdag.
Kom också på att Johanna har sin "Hejdå sverige"-fest på lördag! Hur ska jag göra, åka till Micha över helgen eller lösa det på ngt annat vis så att jag kan gå på festen? Hmm mitt Ilandsproblem haha

Nu lite tv och hårbottagning ;)
Puss♥



Gabi är lätt min favorit, tror nog jag hade blivit som henne om jag hade haft gott om pengar hahaha
Vem är eran favorit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela