Frida Charpentier

Puh

Publicerad 2010-03-06 13:00:16 i Allmänt,

Så nu är jag hemma igen efter ett hårt träningspass. Jag är helt slut i kroppen och känner inte alls att jag vill städa och tvätta, men det måste göras så inga sura miner. Måste också få påpeka att det är fantastiskt väder ute, jag har ju jobbat natt i 2 veckors tid nu så jag har fullkomligt missat detta. Gud så härligt att det börjar bli vår nu, sol, värme, fåglarna som kvittrar. Jag bara älskar det.

Jag hade tänkt mig att jag skulle gå och duscha nu, sedan röja upp här så att det blir fint och sedan sätta mig här med datorn och fixa med min otroliga blogg. Det låter väl helt okej?!

Puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela