Frida Charpentier

Myskväll!

Publicerad 2010-03-28 22:05:19 i Allmänt,

Vad härligt det är med kväll, sitter och kollar på Johan Falk på 4:an men hänger inte med så mycket då jag gjort en mycket god fruktsallad! Det är så gott med frukt, när jag väl gjort en skål så är de det ända jag äter tills det tar slut haha

Förresten jag höll på att komma 1 timma för sent till jobbet idag, hade liksom ingen aning om att man skulle ställa om klockan i natt så självklart hade ju inte jag gjort det. Jag vaknade 1 timme innan jag skulle upp och av ngn anledning så vaknade jesper också och nämnde att min mobil undrade om jag ville ställa om till sommartid och då fick jag fart för egentligen så vaknade jag när jag skulle upp! Sedan när jag väntade på spårvagnen trodde jag att jesper drev med mig för vagnen kom 07.55 men på tidtabellen stod det 06.55........08.25 och hade den inte kommit kl 07.55 hade jag ju kommit ca 20 min för sent, men istället trodde jag att jag skulle komma 1 timma för tidigt. Men när jag väl kom till jobbet 08.15 så var jag i tid och allt var bra!

Om det är någon som förstår något av det jag skrev nu så är ni otroligt duktiga hahaha

nu ska jag äta fruktsallad och kolla resten av Johan Falk =)
 PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela