Frida Charpentier

Hemma och snart sängdax

Publicerad 2010-03-29 23:00:36 i Allmänt,

Kom hem från träningen för ett bra tag sedan, blev lite tyngder och 1 timme på bandet. Känns lite slött men det var så sjukt mycket folk och jag gillar inte när det är så trångt. Men i morgon blir det andra bullar, då ska jag gå upp när jesper går upp och så ska vi ta följe till Frölunda Torg.

Sitter och snackar med Micha på msn och vi kom fram till att vi ska leka i helgen. Jag ska få komma tillbaka till Halmstad för några minuter för att sedan bege mig till Oskarström hahaha. jag undrar vad vi ska hitta på, blir nog många timmar i stallet och vi får se om jag överlever hennes rodeohäst.
Nu blir det CSI och sedan sova!

God natt på er alla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela