Frida Charpentier

God morgon puddingar

Publicerad 2010-03-30 09:35:07 i Allmänt,

Har ni sovit gott i natt? Det har jag och jag ville verkligen inte gå upp när Jesper försökte väcka mig såå jag låg kvar i sängen åklart. Men nu har jag gått upp och håller på att äta frukost, bestående av yogurth och fruktsallad. Ska iväg och träna här efter men först måste jag göra något åt mitt skatbo till hår som jag råkade somna halvblött med. Det ska bli så härligt att komma ut idag. Solen skiner och i trapphuset luktade det sommar. Jag tror jag tar den lite längre vägen till gymmet sedan faktiskt, man måste ju passa på att njuta av vårt vackra väder nu när det väl visar sig lite.

Jag har en stoor HISS idag, när jag vaknade så hörde jag en massa oljud ute och när vad tror ni inte jag såg när jag tittade ut? Jo vägsop maskinerna :D Så härligt att bli av med allt grus och skit på vägar och trottoarer nu. Det av något är ju så vårkänsla!

Skriver mer när jag kommer hem igen!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela