Frida Charpentier

Regnig & härlig sommardag!

Publicerad 2010-06-08 16:40:55 i Allmänt,

God eftermiddag alla!

har äntligen tagit mig i kragen och gått bort från soffan och tv:n. Kan bli lite för mycket tid där när vädret inte tillåter annat än inomhusaktiviteter. Det blir ju inte bättre av att jag ligger hemma och är förkyld heller, blir ingen träning tyvär. Väldigt synd tycker jag, det känns inte lika tragiskt att vara inne på gymmet och träna en regnig dag som det gör när det är strålande sol och minst 20 grader varmt. 

Tog en härlig sovis idag också, kändes som det behövdes efter att jag har varit uppe 4 ggr inatt med hostattacker som nästan övergått i spya. Som tur gick det inte så långt, men usch vad jag hatar att hosta så mycket så att man känner hur allt bara vill hostas med upp :S 

Åt lite frukost, gjorde mig i ordning och gick till Frölunda torg för att köpa en studentpresent till min bästaste Josefin som tar studenten på fredag♥ Beställde även nya glas till mina glasögon som jag fick av henne som 20 års present :D Tyvär inte lika kul att betala dem som att få bära dem. Kostar mig nämligen 1800 kr för glasen!!!! Nu blir jag banne mig tvungen att använda dem, eller hur?!

Jag köpte även en ny concealer för den gamla är näst intill slut och även lite ansiktsrengöring från Neutrogena.
Någon som har provat dem här och vet om dem fungerar?



jag hoppas dem fungerar och visar resultat, annars blir jag ledsen ;P

Nu ska jag staäda lite, kolla film och sedan kommer älskling hem :D♥

Kommentarer

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-06-08 20:26:27

Det är mycket möjligt att det var jag, jag jobbar nämligen på torget! :)



Tack för komplimangen om bloggen med, vad glad jag blir! :)

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-06-08 20:34:51

Näe då var det inte jag:) Kul med en dubbelgångare, haha. För där har jag inte varit idag.. Jag jobbar på Scorett!

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-06-08 20:44:45

Gört! Då får du säga hej isf:) Vi har massa bra rea nu med, så kom och fynda! :)

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-06-09 12:25:31

Den lIgger i Guldringen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela